W tym roku po raz trzynasty Polska Rada Centrów Handlowych ogłasza konkurs PRCH Retail Awards. Stowarzyszenie zaprasza do udziału sieci i obiekty handlowe, outlety, retail parki i nowe koncepty handlowo-usługowe oraz po raz pierwszy firmy dostarczające swoje usługi i produkty dla branży nieruchomości komercyjnych. O nagrody można ubiegać się w 24 kategoriach konkursowych, w tym aż w 7 nowych, ogłoszonych pierwszy raz. W konkursie będą prezentowane działania z okresu całej pandemii, od stycznia 2020 do 31 maja 2022 r., z wyjątkiem kategorii Nowa Sieć i Nowy Obiekt Handlowy Roku, które dotyczą otwarć od 2021 roku. Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu rozpocznie się 20 kwietnia i potrwa do 24 czerwca.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Zwieńczeniem konkursu jest gala PRCH Retail Awards - wydarzenie branżowe, w trakcie którego odbywa się prezentacja laureatów i ich dokonań.
NARESZCIE! ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU. KONKURS POWRACA W SWOJEJ PEŁNEJ FORMIE
W tym roku, po raz trzynasty zapraszamy sieci handlowe, obiekty handlowe, outlety, retail parki i nowe koncepty handlowo-usługowe oraz po raz pierwszy firmy usługowe do udziału w prestiżowym programie konkursowym PRCH Retail Awards. Warto stanąć w "branżowe" szranki w (nie)jednej z 24 kategorii konkursowych (w tym aż 7 nowych!).
Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczniemy 1 kwietnia i to nie jest prima aprilis!
Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2020 do 31 maja 2022 r,
za wyjątkiem kategorii Nowa Sieć i Nowy Obiekt Handlowy Roku, które dotyczą otwarć od 2021 roku.
Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie zgłoszonych projektów przez wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Na Jury czeka w tym roku nie lada wyzwanie - po raz pierwszy ocenią oni m. in. działania obiektów handlowych w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG) oraz innowacyjne rozwiązania dla sieci i obiektów handlowych wprowadzone przez firmy usługowe.
Chcesz znaleźć się w gronie najlepszych? Nic prostszego, dowiedz się więcej o konkursie tutaj.
Kategorie konkursowe znajdziesz tutaj.
Branża centrów handlowych solidarnie i odpowiedzialnie zareagowała na potrzeby lokalnych społeczności oraz zadbała o bezpieczeństwo klientów i pracowników galerii, aktywnie i dynamicznie reagując na zmieniającą się sytuację pandemiczną w kraju. Wyraźnie wskazują na to projekty zgłoszone do 12. edycji PRCH Retail Awards. Mając na uwadze tak bezprecedensową sytuację, z jaką przyszło się wszystkim mierzyć, podjęto decyzję, iż w tym wyjątkowym roku aplikacje nie będą oceniane, lecz przedstawione zostaną wszystkie zgłoszone projekty. Przesłano opisy ponad 215 inicjatyw i spontanicznie podjętych działań z całej Polski, wspierających walkę z epidemią na różnych płaszczyznach. Zostały one zebrane i zaprezentowane w katalogu Mistrzów Dobrych Praktyk, przygotowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych. Imponująca jest skala odpowiedzi właścicieli, zarządców i najemców centrów handlowych na wyzwania, z jakimi całe społeczeństwo mierzyło się w 2020 roku.
Przez ponad dekadę centra i sieci handlowe, deweloperzy, inwestorzy oraz zarządcy obiektów handlowych rywalizowali w ramach organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards. W ramach programu konkursowego eksperci z branży retail oceniali i nagradzali najlepsze praktyki, osiągnięcia oraz najbardziej innowacyjne działania na rynku. Pandemia odcisnęła piętno na sektorze centrów handlowych, który w 2020 roku musiał dostosować się do nowych warunków. Reagując na nową sytuację, organizatorzy postanowili wyjątkowo zmienić formułę tegorocznego konkursu PRCH Retail Awards tak, aby wydarzenie odzwierciedlało rzeczywistość i wyzwania, z jakimi mierzyła się branża. W ramach 12. edycji konkursu uczestnicy nie rywalizowali ze sobą o nagrody. Zamiast tego zostali zaproszeni do podzielenia się doświadczeniami, reakcjami na potrzeby lokalnych społeczności oraz wyzwaniami wynikającymi z pandemii, z którymi się mierzyli. PRCH, mając tak obszerny i przekrojowy katalog działań, chce pokazać skalę aktywności i pomocy na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa, jakie podjęły centra.
– Przystępując do przygotowań do 12. edycji PRCH Retail Awards, postanowiliśmy dostosować organizowane przez nas od 2009 roku wydarzenie do otaczającej wszystkich rzeczywistości. Obserwowaliśmy, jak sprawnie zarządcy dostosowywali obiekty handlowe do surowych wymagań sanitarnych i ile pracy, wysiłku oraz nakładów finansowych branża włożyła w to, by zapewnić bezpieczeństwo kupującym i pracownikom. Dumą napawały nas liczne dodatkowe inicjatywy na rzecz najemców, służb medycznych i najbardziej potrzebujących przedstawicieli lokalnych społeczności, zwłaszcza że dla naszej branży był to również bardzo trudny okres. Dlatego też podjęliśmy decyzję o zmianie formuły konkursu, aby wykorzystać jego popularność do promocji dobrych praktyk realizowanych przez branżę centrów handlowych w pandemii – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający PRCH.
XII PRCH Retail Awards to niezwykła, pandemiczna edycja konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych.
Poprosiliśmy centra handlowe i najemców o przesłanie zgłoszeń, prezentujących dokonania na rzecz wsparcia lokalnych społeczności, medyków oraz najemców, zapewnienia bezpieczeństwa w obiektach handlowych i edukacji.
Dziękujemy za licznie nadesłane zgłoszenia!
Dzięki nim możemy pokazać nowe standardy bezpieczeństwa, jakie wytyczyła nasza branża i jak wiele zrobiła, by w tym trudnym dla wszystkich czasie wesprzeć: najemców, lokalne społeczności, medyków i szpitale, wydarzenia kulturalne i działania charytatywne.
W PANDEMICZNEJ EDYCJI PRCH Retail Awards WSZYSCY SĄ ZWYCIĘZCAMI - MISTRZAMI DOBRYCH PRAKTYK!
Publikacja dobrych praktyk, którymi zechcieliście się, Państwo podzielić, nastąpi w drugiej połowie października. Wtedy zaprezentujemy wszystkich Mistrzów Dobrych Praktyk, podsumowując dokonania całej branży na rzecz wsparcia lokalnych społeczności, medyków oraz najemców, zapewnienia bezpieczeństwa w obiektach handlowych i edukacji. Będzie to stanowiło obraz działań centrów handlowych w okresie pandemii w całej Polsce.
Chcemy jednocześnie poinformować, że w związku z aktualną sytuacją w tym roku nie będzie organizowana gala Retail Awards. O publikacji dobrych praktyk i dalszych działaniach związanych z tym projektem będziemy Państwa informować.
DZIĘKUJEMY ZA KAŻDE ZGŁOSZENIE!
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia do XII edycji PRCH Retail Awards: Pandemic Edition. Zakończyliśmy już etap przyjmowania aplikacji. Teraz rozpoczynamy pracę nad przygotowaniem specjalnego raportu o Mistrzach Dobrych Praktyk i kampanią wizerunkową na rzecz naszej branży.
Do zgłoszenia konieczne jest wypełnienie formularza na stronie https://awards.prch.org.pl/2021_. Nie przyjmujemy zgłoszeń mailowo.
Wszystkie pliki spakuj do jednego folderu i załaduj w aplikacji WeTransfer. Skopiuj link do plików i zamieść w formularzu zgłoszeniowym.
Na aplikacje czekamy do 11 lipca. Sukcesywnie wraz z napływem zgłoszeń będziemy promować poszczególne projekty.
W związku ze zmienioną formułą projektu PRCH Retail Awards, w tym roku zgłoszenia przyjmujemy całkowicie bezpłatnie.
Nie jest to konieczne, jednak zachęcamy do przekazania nam informacji o funduszach przeznaczonych na projekt. Chcemy pokazać, jak wiele poświęciła cała nasza branża w czasie pandemii COVID-19.
Polska Rada Centrów Handlowych zastrzega sobie prawo do wyboru projektów. Decyzje będą zależeć od liczby zgłoszeń, opisu przedsięwzięcia i jakości załączonych materiałów. Na pewno wszystkie zgłoszone projekty będą wymienione na naszej stronie www, a link do listy, każdorazowo wskazywany w naszych aktywnościach komunikacyjnych.
Nie, w tym roku nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji w systemie konkursowym. Zgłoszenia przyjmujemy za pomocą formularza dostępnego na stronie https://awards.prch.org.pl/2021_.
Chcemy pokazać ogrom państwa pracy włożony w działania na rzecz bezpieczeństwa i lokalnych społeczności. Nie chcielibyśmy pominąć żadnej z wyjątkowych inicjatyw podejmowanych przez Państwa, dlatego wspomniany w pytaniu limit nie obowiązuje. Każda z galerii oraz każdy najemca może zgłosić dowolną liczbę projektów. Bardzo prosimy jednak o wybranie takich inicjatyw, które wyróżniają się na tle działań podejmowanych powszechnie w naszej branży.
Prosimy o utworze osobnych zgłoszeń dla różnych projektów oraz dokładne opisanie każdego z nich uwzględniając cele, narzędzia i wyróżniki.
Nie chcielibyśmy pominąć żadnej z ważnych inicjatyw podejmowanych w czasie pandemii, dlatego do projektu PRCH Retail Awards można również zgłaszać działania, które rozpoczęły się lub są kontynuowane w bieżącym roku.
Zapraszamy do udziału wszystkie centra handlowe i najemców galerii, bez względu na to, czy są Państwo członkami PRCH.
W przyszłym roku planujemy powrócić do formuły dobrze znanej całej branży – konkursu aplikacji. Jeszcze w tym roku rozpoczniemy pracę nad jej przygotowaniem.
Jeśli potrzebujesz pomocy w zgłoszeniu projektu do XII edycji PRCH Retail Awards napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Zgłoszenie do XII edycji PRCH Retail Awards jest niezwykle łatwe – w tym roku formularz aplikacji został znacząco uproszczony, dzięki czemu jego wypełnienie zajmie Państwu dużo mniej czasu niż w poprzednich latach. Do zgłoszenia aplikacji nie jest koniczne również logowanie na naszej stronie. Aby zgłosić projekt wystarczy wypełnić kwestionariusz dostępny tutaj: https://awards.prch.org.pl/2021_
Zapraszamy do dzielenia się wszelkimi dobrymi praktykami podejmowanymi w czasie pandemii na rzecz:
- zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemicznego,
- wsparcia lokalnych społeczności,
- wsparcia medyków,
- edukacji związanej z bezpieczeństwem,
- utrzymania miejsc pracy,
- wsparcia najemców galerii.
Prosimy o opisanie każdego ze zgłaszanych projektów oraz zobrazowanie działań za pomocą wysokiej jakości materiałów - zdjęć i filmów.
W tym roku nie przyznamy złotych i srebrnych wyróżnień poszczególnym projektom – nagrodą za zgłoszenie będzie promocja Państwa inicjatyw. Wszystkie nadesłane projekty zostaną zamieszczone na naszej stronie www. Wybrane projekty będą także promowane poprzez media społecznościowe PRCH oraz działania komunikacyjne skierowane do mediów.
Aplikacje można nadsyłać do końca czerwca (PRZEDŁUŻENIE TERMINU DO 11 LIPCA!). Zachęcamy do wcześniejszego przysyłania zgłoszeń - nie czekajcie do ostatniej chwili, ponieważ im wcześniej otrzymamy zgłoszenie, tym wcześniej ruszy jego promocja!
Zgłoszenia przyjmujemy w języku polskim.
Prezentujemy zwycięzców XI edycji konkursu PRCH Retail Awards
Tradycja konkursu PRCH Retail Awards ma już 11 lat. Ta edycja jest jednak wyjątkowa dla naszego stowarzyszenia, ponieważ odbywa się w trudnych realiach pandemii. Mimo wyzwań z jakimi zmaga się branża otrzymaliśmy w tym roku ponad sto zgłoszeń! Najlepsze, nieszablonowe i najskuteczniejsze projekty w kategoriach biznesowo-strategicznych oraz marketingowych nagrodzimy 5 listopada podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards. Start o godzinie 18.