Kieruje pracą zespołu marketingu Nhood Services Poland, odpowiada za kompleksową realizacją strategii komunikacyjnej marki oraz tworzenie oraz wdrożenie i realizację strategii zrównoważonego rozwoju. Współtworzyła marki Nhood i Ceetrus i kierowała zespołem odpowiedzialnym za ich wprowadzenie na polski rynek. Należy do międzynarodowych grup odpowiedzialnych za wdrożenie założeń „Vision in Action”, opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju #People #Planet #Profit oraz wyznaczanie kierunków działań w tym obszarze.
Od 20 lat związana z marketingiem i reklamą. Na początku zdobywała doświadczenie pracując w Agencji marketingu zintegrowanego, tworząc działania komunikacji marketingowej dla marek z sektora FMCG, zdrowie i uroda, finansów, ubezpieczeń, motoryzacji i nieruchomości komercyjnych. Od 2014 roku kieruje zespołem marketingu w Atrium European Real Estate w Europie Środkowo- Wschodniej, prowadzącego całokształt działań marketingowych 25 centrów handlowych oraz działania komunikacji korporacyjnej. Uwielbia innowacyjne podejście w działaniach, kreatywne idee, które wpływają na wyniki businessowe firmy, technologie wspierające doświadczenia Klientów i marketing angażujący społeczności. Współtworzy programy odpowiedzialnego businessu i ESG , a jako członek innovation commitee w firmie koncentruje się na innowacjach z zakresu custommer experience, współpracując ze start-upami i twórcami contentowymi.
Jagoda Lechowska to ekspertka w dziedzinie marketingu, posiadająca ponad 13 lat doświadczenia w branży mediowo-eventowej, w tym w projektach retail oraz 6 lat doświadczenia w branży real estate.
Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu w White Star Real Estate, gdzie zarządza zespołem o różnym stopniu doświadczenia. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowych, w tym komunikacyjnych, PR-owych i eventowych, które wspierają wzrost najemców oraz zwiększają świadomość marki flagowych projektów WSRE, w tym Elektrowni Powiśle, z którą związana jest od początku działalności po procesie rewitalizacji (koordynowała tworzenie i realizację strategii marketingowej Elektrowni Powiśle przed i w trakcie jej otwarcia).
Jagoda Lechowska odpowiada również za działania marketingowe dla projektów biurowych oraz magazynowych w White Star Real Estate. Zarządza planowaniem i budżetowaniem rocznych wydarzeń i zakupu mediów, nadzoruje proces kreatywny, prowadzi selekcję i nadzoruje dostawców usług. Od 2023 roku, zgodnie z wdrożoną przez nią strategią, koordynuje proces wewnętrznej realizacji kampanii dla Elektrowni Powiśle w formule 360 stopni bez wsparcia agencyjnego: od etapu twórczego, przez realizacyjny, po egzekucję działań. Jej działania są doceniane w branży: koordynowana przez nią kampania Elektrowni „Takie Rzeczy” została nagrodzona złotym Golden Arrow wiosną 2022 roku oraz otrzymała wyróżnienie w PRCH Awards 2023. W tym samym konkursie Jagoda Lechowska zdobyła złotą nagrodę jako Dyrektor Marketingu.
Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i social media. Odpowiadała za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne. Jako członek zarządu odpowiedzialny za marketing i komunikację w EPP, zajmuje się m.in. zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynacją działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszarem public affairs i współpracą z organizacjami branżowymi, działaniami w mediach społecznościowych oraz tematami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektorskie w agencji PR Questia. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na tej uczelni.
Marcin Ochmański – absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Zarządzanie. W obszarze marketingu, event’ów i PR posiada blisko 15-letnie doświadczenie. W trakcie swojej kariery zawodowej kreował i koordynował unikalne projekty, m. in. Festiwal Materia Prima czy Wielka Parada Smoków. Od 2015 roku związany z Gemini Park Bielsko-Biała, gdzie obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu i PR. Swoje nowatorskie spojrzenie i kreatywność wykorzystuje koordynując działania marketingowe centrum handlowego oraz realizując projekty specjalne związane z działalnością Gemini Park, m.in. Science Point czy Park W DECHE!, promując tym samym ideę edutainment wśród mieszkańców Podbeskidzia.
Monika Olejnik-Okuniewska jako Head of Marketing, PR & Innovations pełni kluczową rolę w strategii i komunikacji firmy CPI Property Group w Polsce. Odpowiada za działania marketingowe spółki, jej wizerunek oraz integrację nowych trendów technologicznych i rynkowych z długoterminową strategią firmy. Do jej zadań należy także koordynacja działań komunikacyjnych. Monika skupia się ponadto na współpracy z poszczególnymi działami oraz podmiotami zewnętrznymi nad tworzeniem nowych usług z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, które zaspokajają potrzeby rynku oraz społeczności skupionych wokół nieruchomości CPIPG. Temat społeczności jest jej szczególnie bliski – wraz ze swoim zespołem koncentruje się na budowaniu programów angażujących firmę w relacje z najemcami, klientami, pracownikami i użytkownikami obiektów biurowych i handlowych należących do spółki. Monika jest także popularyzatorką racjonalnego i pomysłowego wykorzystania sztucznej inteligencji w projektach firmy, komunikacji i marketingu.
Monika Olejnik-Okuniewska jest związana z branżą nieruchomości od ponad 15 lat. Wcześniej jako Regionalny Dyrektor Marketingu w Multi Poland odpowiadała za działania marketingowe centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 500 tys. mkw. Zajmowała również stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji w Echo Investment, a do 2016 roku, będąc Regionalnym Dyrektorem ds. Marketingu w Europie Centralnej i Północnej w Neinver, zarządzała międzynarodowymi zespołami ekspertów z zakresu komunikacji oraz pełniła funkcję rzecznika prasowego firmy w Polsce.
Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim, a jej specjalnością jest zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, za które dwukrotnie odebrała Złote Spinacze.
Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR.
Z branżą nieruchomości komercyjnych związana jest od 10 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczęła w brytyjskiej agencji marketingowej BWP, która specjalizuje się w obsłudze klientów z branży retail. Następnie, Joanna dołączyła do zespołu Balmain, gdzie odpowiadała za obsługę marketingową zarządzanych przez firmę centrów handlowych oraz za marketing korporacyjny. W 2018 roku jako Marketing & PR Manager w White Star Real Estate, była aktywnie zaangażowana w działania związane z otwarciem jednego z najbardziej rozpoznawalnych projektów typu mixed-use – Elektrowni Powiśle. W swoich kompetencjach miała też szerokie spektrum działań marketingowych i komunikacyjnych realizowanych dla innych typów nieruchomości (biur, magazynów) znajdujących się w portfolio firmy, a także jej działania korporacyjne. Obecnie, jako Head of Marketing Poland w Unibail-Rodamco-Westfield (URW), Joanna odpowiada za strategię marketingową i komunikacyjną 5 centrów handlowych URW w Polsce, w tym dwóch flagowych obiektów Westfield. Joanna specjalizuje się w budowaniu strategii marki (B2C i B2B), planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń, a także działaniach PR i komunikacyjnych. W URW jest też odpowiedzialna za marketing korporacyjny firmy. W swojej codziennej pracy stawia na połączenie dobrze zaplanowanej, opartej na danych i insightach strategii oraz innowacyjności i nowych technologii, które w połączeniu budują niezwykle jakościowe customer experience.
W branży marketingowej od ponad 20 lat. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia MBA w ramach polsko-amerykańskiego programu na University of Illinois i Minnesota. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej, firmach FMCG, a obecnie branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Ekspertka w tworzeniu efektywnych strategii oraz kierowaniu zespołami marketingowymi. Z zawsze otwartym na nowe koncepcje umysłem nadzoruje marketing centrów handlowych Klépierre w Polsce. Obecnie jako Marketing Director Poland odpowiada za zarządzanie zespołem marketingowym, tworzenie i realizację strategii marketingowej, działania w obszarze komunikacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu obiektów znajdujących się w portfolio firmy. W wolnym czasie współpracuje ze środowiskiem naukowym w celu tworzenia platform umożliwiających efektywne połączenie biznesu z potencjałem akademickim.
Paulina Szymczukiewicz to wykwalifikowany specjalista marketingu i PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Od początku swojej kariery zawodowej związana z branżą retail – najpierw jako Marketing Manager w Master Management Group, następnie w Atrium Poland Real Estate Management. W 2019 roku dołączyła do zespołu Sierra Balmain i jako Marketing Manager odpowiadała za stworzenie nowego działu i opracowanie strategii repozycjonowania zarządzanych przez firmę centrów handlowych w związku z rosnącą konkurencją i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie – już jako Head of Marketing – nadzoruje pełen zakres działań marketingowych prowadzonych w zarządzanych przez Sierra Balmain centrach handlowych, tj. digital, eventy, kreacje, PR i komunikacja. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń B2C i B2B, a także opracowywaniu strategii marketingu cyfrowego (strony internetowe, media społecznościowe, urządzenia mobilne). Paulina odpowiada również za marketing korporacyjny firmy.
Absolwentka wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Finansami francuskiej École Supériere de Commerce de Rouen. Karierę zawodową rozpoczynała w branży Corporate Identity, prowadząc projekty identyfikacji wizualnej takich marek jak: ORLEN, mBank, Multibank, Browar Perła, Telewizja Polska, Stokrotka i inne. Z rynkiem centrów handlowych związana od 2003 roku. Przez wiele lat w Caelum Development/ CREAM Management. Zbudowała od podstaw i prowadziła markę Caelum Development wprowadzając ją między największe i najbardziej znane marki w branży. Odpowiedzialna za strategię działań marketingowych poszczególnych centrów handlowych w portfolio organizacji. Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród branżowych m.in. za kampanie CSR, otwarciową, wsparcia procesu komercjalizacji, wydawnictwa Custom Publishing. W 2014roku objęła funkcję Head of marketing w Atrium Polska gdzie do jej kompetencji należała całość polityki marketingowej poszczególnych centrów w portfolio organizacji. Odpowiedzialna m.in. za całokształt działań marketingowych rozbudowy i otwarcia Atrium Copernicus w Toruniu.
Od maja 2017 roku na stanowisku Dyrektora marketingu w APSYS Polska, gdzie współtworzy strategię marketingową centrów handlowych zarządzanych przez organizację. Odpowiedzialna za pełen obszar marketingu korporacyjnego oraz deweloperskiego. Niezmiennie zafascynowana behawioryzmem w marketingu. Mama 15-letniej Lenki.
Sylwia jest związana z obszarem marketingu w sektorze CRE od 2006 roku pracując dla czołowych developerów i firm doradczych. Od 2012 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Marketingu w Cushman&Wakefield w linii biznesowej Asset Services. W ramach pełnionej roli jest odpowiedzialna za przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla nieruchomości komercyjnych znajdujących się w portfolio firmy w aspektach zintegrowanej komunikacji marketingowej, wdrażania planów odzwierciedlających potrzeby klientów i pracowników. Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 18-letnie doświadczenie w branży nieruchomości handlowych. Track record Sylwii obejmuje m.in. prace strategiczne, egzekucyjne, repozycjonowanie/rebranding obiektów, newtech, PR, kampanie „otwarciowe” dla ponad 200 obiektów handlowych oraz ponad 100 z sektora business space i mixed-use. Sylwia jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości oraz certyfikowanym trenerem biznesu. Jest autorem projektu Tenants Academy, w ramach którego przeszkoliła ponad 3000 kierowników sklepów i sprzedawców oraz Tenants Care Program wzmacniającego motywację i zaangażowanie pracowników sklepów. Pracuje z funduszami, deweloperami oraz najemcami jako strateg oraz konsultant biznesu prowadząc m.in. szkolenia z zakresu marketingu 360, technik sprzedaży i obsługi klienta, budowania doświadczeń zakupowych, budowania zespołów sprzedażowych w sektorze retail.
Paulina Bronowicz ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2010 roku w Polskiej Radzie Centrów Handlowych a w 2012 roku dołączyła do zespołu Atrium Poland Real Estate, gdzie odpowiadała za nadzór nad 22 detalicznymi aktywami o wartości ponad 1,0 mld euro. W 2014 dołączyła do zespołu PRADERY będąc odpowiedzialną za działania związane z zarządzaniem aktywami POERF i Stage Capital w Polsce. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz wyceny nieruchomości.
Z branżą nieruchomości komercyjnych jest związana od ponad 20 lat. Odpowiada za zarządzanie największą w Polsce siecią centrów outletowych marki FACTORY oraz parkiem handlowym Futura. Do jej zadań należy realizacja strategii firmy na polskim rynku, zarządzanie operacyjne obiektami znajdującymi się w portfolio NEINVER, nadzór nad budżetem oraz koordynacja wszystkich ważnych obszarów asset managementu. Wcześniej Magdalena Chachulska pracowała m.in. w Carli Gry Poland (późniejszym IC COMPANYS Poland), gdzie brała udział we wprowadzeniu na polski rynek takich marek, jak: Jackpot, Cottonfield, Inwear czy Matinique. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz ICSC – Management Institute w ramach European Retail Property School. Prywatnie jest pasjonatką podróży i sportu: kolarstwa górskiego, narciarstwa i windsurfingu.
Rafał Giersz jest Dyrektorem Chapman Taylor - międzynarodowej firmy architektonicznej z główną siedzibą w Londynie oraz 14 biurami na świecie. Pracował jako architekt nie tylko w Polsce, ale także w Wielkiej Brytanii. Obecnie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i w regionie. Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej. Zaangażowany w inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) – regularnie w jury konkursu PRCH Retail Awards.
Z branżą nieruchomości komercyjnych związany jest od 20 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczął pracując dla Cefic Polska, gdzie zarządzał m.in. Centrum Handlowym Bemowo, Galerią Wileńska oraz brał aktywny udział w przygotowaniach do otwarcia centrów handlowych: Arkadia w Warszawie, Arena w Gliwicach i Skorosze w Warszawie. Po przejęciu przez Unibail-Rodamco-Westfield części polskiego portfolio Cefic, Filip zarządzał Galerią Wileńska i Westfield Arkadia, a także był zaangażowany w otwarcie centrum handlowego Wroclavia. W 2019 roku, dołączył do zespołu White Star Real Estate jako dyrektor Elektrowni Powiśle – jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów mixed-use w Polsce, gdzie odpowiadał za przygotowanie otwarcia części handlowej, restauracyjnej oraz beauty hall, wprowadzając w przestrzeń projektu wiele rozwiązań i standardów podnoszących jakość jego funkcjonowania i customer experience. W 2022 roku, Filip wrócił do Unibail-Rodamco-Westfield, by zająć stanowisko Head of Shopping Centre Management. Filip jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie, a także licencjonowanym zarządcą nieruchomości. W 2017 roku otrzymał nagrodę Eurobuild Awards przyznaną przez najemców w kategorii Shopping Centre Manager of the Year. Prywatnie, od wielu lat z sukcesami trenuje karate oraz interesuje się ratownictwem obywatelskim. Od 2021 jest Ratownikiem Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.
Justyna Kur, Vice Prezes Zarządu Apsys Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego, dyrektora regionalnego a aktualnie jako Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za zarządzane portfolio 22 centrów o powierzchni 1 miliona m2 powierzchni GLA. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Université de Poitiers we Francji oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie zarządzania nieruchomościami. Od 2019 Członek Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Paulina Kurdziel-Świeczka woją przygodę z rynkiem nieruchomości komercyjnych rozpoczęła w 2010 roku w zespole finansowym firmy DTZ Management Polska (aktualnie Cushman & Wakefield). W 2013 roku dołączyła do firmy Balmain, gdzie od podstaw tworzyła wraz z zespołem dział property management’u, aby finalnie objąć stanowisko Asset Manager’a. W 2015 roku jako jedna z pierwszych osób zasiliła szeregi firmy NEPI Rockcastle, gdzie aktualne w roli Asset Managera zarządza portfelem centrów handlowych o GLA wynoszącym blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w skład którego wchodzą m. in. Forum w Gdańsku, Karolinka w Opolu i Focus Mall w Zielonej Górze. Paulina odpowiada za kreowanie oraz realizację długoterminowej strategii, której celem jest maksymalizacja wartości zarządzanego portfela. Jest absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie finansów i rachunkowości.
Małgorzata Słowik ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku w CBRE, w 2007 roku dołączyła do zespołu Multi Poland gdzie jako Head of Leasing odpowiadała m.in. za rozwój strategii najmu dla własnych centrów handlowych jak i tych zarządzanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych. Przez wiele lat współpracowała bezpośrednio z Funduszami Inwestycyjnymi, takimi jak Blackstone czy Union Investment. Obecnie kieruje działem wynajmu w MVGM Polska.
Lucy jest specjalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, w przeważającej części z sektorem nieruchomości handlowych. Zdobyła gruntowne doświadczenie dzięki zatrudnieniu w międzynarodowej agencji nieruchomości, generalnym wykonawstwie, sieciach handlowych, u deweloperów oraz pracowni architektonicznej. Pracowała ze specjalistami w zakresie: zarządzania, najmu, wyceny nieruchomości, zarządzania projektami, analizy portfela i inwestycji. W ciągu ostatnich czternastu lat zajmowała stanowiska kierownicze i realizowała projekty w środowisku międzynarodowym. Obecnie jest Członkiem Zarządu w Reesco Retail, odpowiedzialna za rozwój biznesu w sektorze detalicznym. Lucy jest dyplomowanym magistrem Politechniki Krakowskiej. Posiada licencję pośrednika i zarządcy nieruchomości. Jej wykształcenie oraz doświadczenie pozwalają świadczyć wysokiej jakości usługi w oparciu o pełne zrozumienie potrzeb Klienta. Rozwinięte kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzanie zespołem, oceny inwestycji w nieruchomości, jak również umiejętności negocjacyjne pozwalają rozwiązywać złożone problemy i budować długie relacje z klientami z różnych branż. W stopniu bardzo dobrym posługuje się językiem angielskim.
Absolwent paryskiej grand école ESCP Europe, londyńskiego City University oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Biznes Międzynarodowy. Od 2009 roku związany z Unibail-Rodamco, zaczynając od pracy w Paryżu, Madrycie, kończąc na Warszawie. Odpowiedzialny za transformacje Galerii Mokotów w latach 2010-2012, zakończoną certyfikacja centrum jak 4stars. Następnie jako Operating Manager (Asset Manager) odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie projektów destynacji w Galerii Mokotów oraz Arkadii – Grand Kitchen, oraz licznych transformacji nieruchomości w portfelu na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie pełniący funkcje Head of Operating Management Poland. Zarządza zespołem odpowiedzialnym za portfel Unibail-Rodamco w Polsce: centrów handlowych (Arkadia, Galeria Mokotów, Wroclavia, Galeria Wileńska, CH Ursynów) oraz biur (Skylight & Lumen).
Z firmą ECE związana jest od 16 lat. Po szkoleniu w Niemczech zarządzała wieloma centrami handlowymi, między innymi Potsdamer Platz Arkaden w Berlinie i Galerią Dominikańską we Wrocławiu. W 2006 roku otwierała, a następnie zarządzała Galerią Krakowską. Od stycznia 2011 roku wróciła do rodzinnego Szczecina, aby przygotować do otwarcia kolejny projekt ECE – Galerię Kaskada, w której pozostała w funkcji dyrektora centrum do grudnia 2015. W okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017 zarządzała największym centrum handlowym, znajdującym się w portfolio firmy ECE Polska, a mianowicie Silesią City Center w Katowicach. Od 1go lipca 2017 objęła funkcję Dyrektora Działu Zarządzania Centrami Handlowymi w 4 krajach: Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Litwie.
Od 2001 roku działa na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w takich firmach jak Plaza Centers, Neinver oraz Klepierre. Przez ponad 5 lat była Dyrektorem ds. Leasingu w Klepierre Polska i odpowiadała za polskie portfolio firmy. Ukończyła kulturoznawstwo oraz studia podyplomowe z zakresu mediów i marketingu politycznego. Pracując na rynku nieruchomości uzyskała licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Ada dołączyła do Nhood / Ceetrus w 2015 roku jako Dyrektor Działu Komercjalizacji odpowiadając za wynajem całego portfolio Ceetrus oraz mandat leasingowy Auchan.
W 2019 roku otrzymała stanowisko Dyrektora Operacyjnego, a następnie w 2020 roku Dyrektora Generalnego.