Do 30 czerwca br. czekamy na zgłoszenia aplikacji konkursowych przez centra i sieci handlowe. To wyjątkowa okazją, aby zaprezentować kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność i kreatywność prowadzonych projektów oraz kampanii marketingowych.
W tym roku przygotowaliśmy 19 kategorii konkursowych: 11 dla centrów i 8 dla sieci handlowych, w tym 2 nowości.
Po raz pierwszy zadebiutują dwie zupełnie nowe kategorie: Magazyn Centrum Handlowego oraz Magazyn Sieci Handlowej. Kategorie dotyczą osobno centrów i sieci handlowych, które między 1 stycznia 2015 r. a 31 grudnia 2016 r. wydawały magazyn dla swoich klientów, będący elementem szerszej strategii marketingowej/biznesowej. W swojej ocenie Jury będzie brało pod uwagę m.in.: jakość wydania, merytorykę, dopasowanie koncepcji i zawartości do grupy docelowej, ekspozycję produktów oraz efektywność kosztową realizacji projektu.
Sieci Handlowe mogą także zgłaszać swoje projekty w kategoriach: Nowa Sieć Handlowa Roku oraz Sieć Handlowa Roku – Best Performance, które towarzyszą konkursowi od początku jego istnienia. Jak co roku przygotowaliśmy także kategorie dedykowane kampaniom marketingowym: Kampanię Prosprzedażową, Kampanię Wizerunkową, a także Wydarzenie Roku (Event), Program Lojalnościowy oraz Kampanię CSR Roku.
Centra Handlowe zmierzą się również w kategoriach: Nowe Centrum Handlowe Roku, Centrum Handlowe Roku - Best Performance, Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego, Kampania CSR, Kampania Public Relations, Wydarzenie Roku (event), Kampania Prosprzedażowa, Kampania Otwarcia, Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji oraz Kampania Wizerunkowa Roku.
Warunkiem decydującym o kwalifikacji do tegorocznej edycji konkursu jest data przeprowadzenia kampanii lub realizacji wydania, tj. pomiędzy 01 stycznia 2015 a 31 grudnia 2016 roku. Projekty, które były lub są realizowane w tym roku, mogą być zgłoszone w kolejnej edycji konkursu.
Zapraszamy do aplikowania!
Wybierz odpowiednią kategorię konkursową
Dowiedz się jak aplikować