11. października mieliśmy okazję spotkać się ponownie w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, podczas uroczystego wręczenia nagród i wyróżnień w 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Tegoroczna Gala była wyjątkowa, bo połączona z celebracją 15-lecia Polskiej Rady Centrów Handlowych. Partnerem głównym wydarzenia był Mayland Real Estate.
Wydarzenie zgromadziło ponad 350 Gości - przedstawicieli i decydentów branży nieruchomości komercyjnych, a wśród nich blisko 200 prezesów i dyrektorów zarządzających. Gościliśmy również dyrektorów marketingu, przedstawicieli sieci handlowych, usługodawców, agencje eventowe i marketingowe oraz przedstawicieli mediów. Uczestnicy Gali to reprezentanci 172 firm (pełna lista tutaj).
Jak co roku, przed częścią oficjalną Gali Goście mieli okazję do rozmów i nawiązywania nowych relacji biznesowych przy powitalnym drinku i cateringu serwowanym przez naszych partnerów cateringowych. O bogate doznania smakowe zadbały Villa Foksal, Smaki Warszawy i Leonardo Verde, podając wyśmienite dania główne i przystawki, również wegańskie. Po posiłku warto było udać się na słodkie stanowisko Melody, by spróbować naturalnych lodów, paryskich makaroników czy Bąbel-wafli. Dobrą kawę serwowała kawiarnia Cophi. Nawiązywaniu kontaktów sprzyjała gra networkingowa, którą przygotowała agencja eventowa Event World, a upominki zapewnili: Kazar, Camaieu, Verona, Prezent Marzeń, Telakces, Activlab, Event World oraz partner główny Gali - Mayland Real Estate.
O 20:30 zaprosiliśmy Gości do zajęcia miejsc, by rozpocząć oficjalną ceremonię wręczenia nagród i wyróżnień. Na scenie pojawili się prowadzący - dziennikarka radiowa, Gabi Drzewiecka, i dyrektor generalny PRCH, Radosław Knap. W pierwszej kolejności nagrodzone zostały najlepsze kampanie marketingowe oraz działania CSR centrów i sieci handlowych. Statuetki i wyróżnienia wręczała przewodnicząca Jury oceniającego projekty marketingowe, Sylwia Klaman, a także - w wybranych kategoriach - przedstawiciele IMS, LedLive, Focus Agency, X5 Productions, Selectivv i StarNet Telecom. Jury postanowiło przyznać 8 nagród i 14 wyróżnień oraz - wyjątkowo - 2 wyróżnienia specjalne dla kampanii, które nie zdobyły wymaganej liczby punktów, ale wyróżniły się na tle wszystkich złożonych aplikacji. Po marketingu przyszła kolej na kategorie ogólne dla centrów i sieci handlowych. Na scenę zaproszona została przewodnicząca drugiej grupy Jury, Justyna Kur, by wraz z trzema partnerami kategorii - Mayland Real Estate, Cushman&Wakefield oraz Chapman Taylor - wręczyć 4 statuetki, 10 wyróżnień i 2 wyróżnienia specjalne. Wszystkie nagrodzone i wyróżnione projekty znajdują się tutaj.
Kiedy już wszyscy laureaci oraz wyróżnieni wywołani zostali na scenę i nagrodzeni gromkimi oklaskami, przyszedł czas na krótkie podsumowanie 15 lat działalności Polskiej Rady Centrów Handlowych. Po pamiątkowym filmie i przemówieniu nowej prezes, Aleksandry Zentile-Miller, na scenie pojawił się Zarząd i zespół PRCH, a w towarzystwie zimnych ogni na salę wjechał tort przygotowany przez restaurację Smaki Warszawy. Tym akcentem zakończyła się część oficjalna, scenę przejął DJ, a Goście zostali zaproszeni do dalszego networkingu i zabawy przy open barze i cateringu. Wyjątkową przestrzeń spotkań stanowiły ekskluzywne Loże VIP, z których w tym roku korzystali Goście i Klienci Mayland Real Estate, Apsys Polska, Unibail-Rodamco-Westfield i MK Illumination. W fotobudce IMS uczestnicy mogli zrobić sobie zdjęcia i wkleić je do księgi pamiątkowej PRCH, Factory zaś zaprosiło Gości do specjalnie przygotowanego stanowiska, gdzie hostessy personalizowały przygotowane na tę okazję torby.
Wyjątkowa oprawa tegorocznej Gali powstała przy udziale naszych partnerów technologicznych - LedLive i IMS oraz partnera organizacyjnego, agencji Valkea Media.
O bezpieczeństwo uczestników dbał Securitas.
Zdjęcia z ceremonii znajdują się w Galerii tutaj.
Szczegółowe informacje o partnerach i partnerstwie znajdują się tutaj.
Zainteresowanych aplikowaniem w kolejnej, 10. edycji PRCH Retail Awards, zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami tutaj.