Dwa zespoły Jury złożone 25 osób kończą oceniać nadesłane aplikacje konkursowe.
Jurorzy podejmują ostateczne decyzje, które projekty nagrodzić i wyróżnić w 21 kategoriach konkursu PRCH Retail Awards.
Jury Marketingowe pod przewodnictwem Sylwii Klaman ocenia m.in. kampanie marketingowe i internetowe, programy lojalnościowe i magazyny centrów i sieci handlowych aplikujących w konkursie.
Jury ogólne z przewodniczącym Justyną Kur, Apsys Polska, ocenia wyniki zgłoszonych centrów i sieci wskazując m.in. Centrum i Sieć Handlową Roku, Nowe Centrum i Nową Sieć Handlową Roku.
Jurorzy, choć są ekspertami wywodzącymi się z branży centrów handlowych, nie oceniają projektów, z którymi są lub byli związani zawodowo. Dzięki temu konkurs zachowuje obiektywny charakter, a jego wyniki są odzwierciedleniem ocen opiniotwórczych specjalistów.
Skład Jury PRCH Retail Awards 2018: http://www.retailawards.org.pl/jurorzy
Tegorocznych laureatów poznamy podczas Gali PRCH Retail Awards, która odbędzie się już 11 października w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej.
Wszystkich zainteresowanych obecnością zapraszamy do rejestracji i zakupu biletów. http://www.retailawards.org.pl/cennik-gala
Osoby zainteresowane współpracą podczas tego wyjątkowego wydarzenia zapraszamy do kontaktu. http://www.retailawards.org.pl/partnerzy