Wystartowała 9. edycja konkursu PRCH Retail Awards!
- Zapraszamy do zgłaszania projektów w wybranych kategoriach - a w 2018 roku jest z czego wybierać. Przygotowaliśmy 21 kategorii konkursowych, z których aż sześć to zupełne nowości. Swój charakter zmieniły również kategorie związane z działaniami CSR.
Pełną listę kategorii wraz z terminami i definicjami zamieściliśmy tutaj. - Na zgłoszenie projektów i kampanii marketingowych czekamy do 31 maja 2018 r.
Dokładny harmonogram konkursu dostępny jest tutaj. - Dla aplikujących po raz pierwszy lub tych, którzy proces aplikacji chcieliby sobie odświeżyć, przygotowaliśmy małą ściągawkę.
Jak aplikować? Podpowiadamy tutaj. - Każdy projekt zostanie poddany szczegółowej i merytorycznej ocenie, a uwagi Jury znajdą się w raportach, udostępnionych aplikującym po zakończeniu konkursu.
Jaki jest koszt tego bezcennego feedbacku? Zdradzamy tutaj. - Każdego roku do grona oceniających zapraszamy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży retail real estate.
Ze składem Jury tegorocznej edycji zachęcamy zapoznać się tutaj.